HomeSmart TPD
>A nagyobb méretű vállalatcsoportoknak a kapcsolt feles ügyleteikről transzferár nyilvántartást kell készíteniük és azt minden évben frissíteniük kell.
>A nyilvántartás fő célja, hogy a kapcsolt felek között alkalmazott transzferár szokásos piaci ár jellegét vizsgálja és ezt a vizsgálatot a jogszabályi előírásoknak megfelelően dokumentálja.
>A Smart TPD ennek a kötelezettségnek a teljesítéséhez biztosít egy innovatív online felületet magyar adózási szempontból.
>Ezen a felületen egyértelmű iránymutatások mellett, a nyilvántartáshoz szükséges információk megadásával, illetve feltöltésével automatizált környezetben készíthető el a teljes körű transzferár dokumentáció magyar és/vagy angol nyelven.
>A Smart TPD a fődokumentum, a helyi dokumentum és a Crefoport adatbázis segítségével összeállított, vállalati szintű adatokon alapuló adatbázis-kutatás elkészítéséhez biztosít automatikus hozzáférést (igény esetén egyéb adatbázisok használatára is van lehetőség!).
A Smart TPD online felülete a hét bármelyik napján 0-24 használható.
Ezzel a megoldással egyrészt könnyen és rugalmasan kezelhetők azok az esetek, amikor gyorsan kell elkészíteni a transzferár nyilvántartást.
Másrészt nem feltétlenül szükséges tanácsadót bevonni (igény szerint a cégcsoport szervezeten belül tudja tartani a transzferár dokumentáció készítését), így a folyamat is egyszerűsödik.
Az online felület automatizált környezetének köszönhetően kizárólag a legszükségesebb adatok megadása szükséges a teljes körű nyilvántartás elkészítéséhez.
A legtöbb esetben az adatok legördülő sávból, irányított válaszok kiválasztásával és/vagy egy kattintással megadhatók.
A szöveges kifejtésnél segítő kérdések és iránymutatások állnak rendelkezésre, illetve egyes témakörök esetében lehetőség van dokumentum feltöltésére is (pl. cégcsoport struktúra, szervezeti ábra).
Az online felületnek és az automatizált környezetnek köszönhetően költséghatékonyan készíthető el a transzferár nyilvántartás, illetve a nyilvántartás évenkénti frissítése.
A Smart TPD költséghatékony használatát tovább segítik a különböző felhasználási módok és csomagok.
A Smart TPD szakmai hátterét és működését a magyar piacon egyedüli megoldásként két cég, a TruTax Kft. és a Céginformáció.hu Kft. szoros együttműködése biztosítja.
Az együttműködés során folyamatosan törekszünk a szinergiák kihasználására, azaz az adat(bázis)kezelés és a transzferár dokumentáció készítése területén felhalmozott több évtizedes tudás és tapasztalat egységesítésére.
Transzferár szakértőink több évtizede foglalkoznak transzferár nyilvántartások teljes körű elkészítésével (ideértve a különböző adatbázis-szűréseket is), valamint transzferár tanácsadással.
Ez idő alatt számos külföldi és hazai központú vállaltcsoportot támogattak a régi és az új transzferár dokumentációs szabályok szerinti nyilvántartás elkészítésében, valamint transzferár tárgyú adóhatósági ellenőrzésekben.
A TruTax vezető transzferár szakértője, Kiss Péter számos előzetes ármegállapítási kérelem (Advance Pricing Agreement) kapcsán segítette sikeresen az ügyfeleit az adóhatósági eljárásban, és a kapcsolódó adatbázis-szűrések / összehasonlító elemzések elkészítésében.
Transzferár szakértőink a megalakulása óta rendszeres résztvevői a NAV/Pénzügyminisztérium által szervezett és lebonyolított transzferár kerekasztalnak, ahol a transzferárazással kapcsolatos aktualitások kerülnek megtárgyalásra az adóhatóság/minisztérium és a jelentősebb transzferár tanácsadók részvételével.
A Céginformáció.hu Kft. több mint 30 éve van jelen a magyarországi követeléskezelési és cégminősítési piacon.
Az általa fejlesztett megoldásokat számos kis-, közép- és nagyvállalat használja, legyen szó cégadatbázisokról vagy éppen a transzferárazáshoz szükséges benchmark elemzések elkészítéséről.
A magyar adatbázis 7 forrásból származó, több mint 30 féle adattípusból épül fel és frissül akár napi rendszerességgel, emellett a cég partnerein keresztül 38 egyéb országból online tud azonnal céginformációt szolgáltatni.
A Céginformáció.hu Kft. a cégminősítés területén saját fejlesztésű bedőlési modellel rendelkezik, amit több nagyvállalat is sikeresen implementált a partnerminősítési folyamataiba.
Transzferár nyilvántartás magyarul / angolul
gyorsan?
költséghatékonyan?
0-24 elérhetőséggel?
automatizált online környezetben?
A Smart TPD-vel mindez lehetséges.
Keressen bennünket bizalommal, 24 órán belül reagálunk megkeresésére.