Mire jó a Smart TPD?

Mire jó a ?

Transzferár dokumentációs kötelezettség

>A nagyobb méretű vállalatcsoportoknak a kapcsolt feles ügyleteikről transzferár nyilvántartást kell készíteniük és azt minden évben frissíteniük kell.  

>A nyilvántartás fő célja, hogy a kapcsolt felek között alkalmazott transzferár szokásos piaci ár jellegét vizsgálja és ezt a vizsgálatot a jogszabályi előírásoknak megfelelően dokumentálja.

Online felület, automatizált környezet

>A Smart TPD ennek a kötelezettségnek a teljesítéséhez biztosít egy innovatív online felületet magyar adózási szempontból. 

>Ezen a felületen egyértelmű iránymutatások mellett, a nyilvántartáshoz szükséges információk megadásával, illetve feltöltésével automatizált környezetben készíthető el a teljes körű transzferár dokumentáció magyar és/vagy angol nyelven.

>A Smart TPD a fődokumentum, a helyi dokumentum és a Crefoport adatbázis segítségével összeállított, vállalati szintű adatokon alapuló adatbázis-kutatás elkészítéséhez biztosít automatikus hozzáférést (igény esetén egyéb adatbázisok használatára is van lehetőség!).

Milyen előnyei vannak a -nek?

Milyen előnyei vannak a Smart TPD-nek?

0-24 használható

A Smart TPD online felülete a hét bármelyik napján 0-24 használható. 

Ezzel a megoldással egyrészt könnyen és rugalmasan kezelhetők azok az esetek, amikor gyorsan kell elkészíteni a transzferár nyilvántartást.

Másrészt nem feltétlenül szükséges tanácsadót bevonni (igény szerint a cégcsoport szervezeten belül tudja tartani a transzferár dokumentáció készítését), így a folyamat is egyszerűsödik.

Okos

Az online felület automatizált környezetének köszönhetően kizárólag a legszükségesebb adatok megadása szükséges a teljes körű nyilvántartás elkészítéséhez.

A legtöbb esetben az adatok legördülő sávból, irányított válaszok kiválasztásával és/vagy egy kattintással megadhatók. 

A szöveges kifejtésnél segítő kérdések és iránymutatások állnak rendelkezésre, illetve egyes témakörök esetében lehetőség van dokumentum feltöltésére is (pl. cégcsoport struktúra, szervezeti ábra).

Költséghatékony

Az online felületnek és az automatizált környezetnek köszönhetően költséghatékonyan készíthető el a transzferár nyilvántartás, illetve a nyilvántartás évenkénti frissítése. 

A Smart TPD költséghatékony használatát tovább segítik a különböző felhasználási módok és csomagok.

Milyen feltételek mellett használható a Smart TPD?

Milyen feltételek mellett használható a ?

Smart TPD csomagok
Bronz
csomag
Ezüst
csomag
Arany
csomag

TP nyilvántartás elkészítése

>felhasználó a Smart TPD segítségével
>felhasználó a Smart TPD segítségével
> transzferár szakértőnk a Smart TPD segítségével

Tanácsadói támogatás

>a Smart TPD használatával kapcsolatos iránymutatás
>a Smart TPD használatával kapcsolatos iránymutatás

>TPD szakmai felülvizsgálata és javaslatok megosztása online egyeztetés keretében
>a folyamat teljes körű ellátása

Időszükséglet

>a felhasználó tapasztalatától függ
> a felhasználó tapasztalatától függ
> felhasználó: átlagosan kb. 2-3 óra

> tanácsadói oldal: átlagosan kb. 2-3 munkanap

(cégcsoport és kapcsolt ügylet(ek) komplexitásától függ)

Díjazás

> nettó 150.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

> nettó 70.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban már dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!
> nettó 250.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

> nettó 100.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban már dokumentált és a transzferár szakértőnk által korábban már felülvizsgált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!
>nettó 450.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

> nettó 180.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén a transzferár szakértőnk által korábban már dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!

Kinek ajánljuk a csomagot?

>akiknek van tapasztalata és belső erőforrása
>akiknek van tapasztalata és belső erőforrása, de szeretnének kapni egy szakmai felülvizsgálatot
>akiknek nincs tapasztalata és/vagy belső erőforrása

Milyen feltételek mellett használható a ?

Milyen feltételek mellett használható a Smart TPD?

Smart TPD csomagok

Bronz
csomag

TP nyilvántartás elkészítése

>felhasználó a Smart TPD segítségével

Tanácsadói támogatás

>a Smart TPD használatával kapcsolatos iránymutatás

Időszükséglet

>a felhasználó tapasztalatától függ

Díjazás

> nettó 150.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

>nettó 70.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban már dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!

Kinek ajánljuk a csomagot?

>akiknek van tapasztalata és belső erőforrása
Ezüst
csomag

TP nyilvántartás elkészítése

>felhasználó a Smart TPD segítségével

Tanácsadói támogatás

>a Smart TPD használatával kapcsolatos iránymutatás

>TPD szakmai felülvizsgálata és javaslatok megosztása online egyeztetés keretében

Időszükséglet

>a felhasználó tapasztalatától függ

Díjazás

> nettó 250.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

>nettó 100.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban már dokumentált és a transzferár szakértőnk által korábban más felülvizsgált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!

Kinek ajánljuk a csomagot?

>akiknek van tapasztalata és belső erőforrása, de szeretnének kapni egy szakmai felülvizsgálatot
Arany
csomag

TP nyilvántartás elkészítése

> transzferár szakértőnk a Smart TPD segítségével

Tanácsadói támogatás

>a folyamat teljes körű ellátása

Időszükséglet

>felhasználó: átlagosan kb. 2-3 óra

> tanácsadói oldal: átlagosan kb. 2-3 munkanap

(a cégcsoport és a dokumentálandó kapcsolt ügylet(ek) komplexitásától függ)

Díjazás

>nettó 450.000 forint / kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén korábban nem dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)

> nettó 180.000 forint / frissítendő kapcsolt ügylettípus

(a Smart TPD online felületén a transzferár szakértőnk által korábban már dokumentált kapcsolt ügylettípus esetén)


A Crefoport adatbázistól eltérő adatbázis használata külön díjazás ellenében történik!

Kinek ajánljuk a csomagot?

>akiknek nincs tapasztalata és/vagy belső erőforrása

Kik biztosítják a szakmai hátterét és működését?

Kik biztosítják a Smart TPD szakmai hátterét és működését?

Kooperáció

A Smart TPD szakmai hátterét és működését a magyar piacon egyedüli megoldásként két cég, a TruTax Kft. és a Céginformáció.hu Kft. szoros együttműködése biztosítja.

Az együttműködés során folyamatosan törekszünk a szinergiák kihasználására, azaz az adat(bázis)kezelés és a transzferár dokumentáció készítése területén felhalmozott több évtizedes tudás és tapasztalat egységesítésére.

TruTax

Transzferár szakértőink több évtizede foglalkoznak transzferár nyilvántartások teljes körű elkészítésével (ideértve a különböző adatbázis-szűréseket is), valamint transzferár tanácsadással. 

Ez idő alatt számos külföldi és hazai központú vállaltcsoportot támogattak a régi és az új transzferár dokumentációs szabályok szerinti nyilvántartás elkészítésében, valamint transzferár tárgyú adóhatósági ellenőrzésekben.

A TruTax vezető transzferár szakértője, Kiss Péter számos előzetes ármegállapítási kérelem (Advance Pricing Agreement) kapcsán segítette sikeresen az ügyfeleit az adóhatósági eljárásban, és a kapcsolódó adatbázis-szűrések / összehasonlító elemzések elkészítésében.

Transzferár szakértőink a megalakulása óta rendszeres résztvevői a NAV/Pénzügyminisztérium által szervezett és lebonyolított transzferár kerekasztalnak, ahol a transzferárazással kapcsolatos aktualitások kerülnek megtárgyalásra az adóhatóság/minisztérium és a jelentősebb transzferár tanácsadók részvételével.

Céginformáció.hu

A Céginformáció.hu Kft. több mint 30 éve van jelen a magyarországi követeléskezelési és cégminősítési piacon. 

Az általa fejlesztett megoldásokat számos kis-, közép- és nagyvállalat használja, legyen szó cégadatbázisokról vagy éppen a transzferárazáshoz szükséges benchmark elemzések elkészítéséről.

A magyar adatbázis 7 forrásból származó, több mint 30 féle adattípusból épül fel és frissül akár napi rendszerességgel, emellett a cég partnerein keresztül 38 egyéb országból online tud azonnal céginformációt szolgáltatni.

A Céginformáció.hu Kft. a cégminősítés területén saját fejlesztésű bedőlési modellel rendelkezik, amit több nagyvállalat is sikeresen implementált a partnerminősítési folyamataiba.

Smart TPD bemutatkozó

Shopping Basket
hu_HUHungarian